captaintequilashot

Direktlänk till inlägg 23 april 2017

Study Sunday och mer The Sims 4.

Av Cassandra - 23 april 2017 15:39

Idag så har jag äntligen kommit ikapp i Matematik! Nu har jag bara ett par muntliga uppgifter i Svenska, en skriftlig och en muntlig i Naturkunskap samt fyra muntliga i Engelska men det kommer säkert gå både fortare och enklare än vad det känns som. Om en stund så är Dennis hemma så då ska vi bara göra oss i ordning och sedan åka upp på stan för att fika med hans kompis. Det ska faktiskt bli skönt att komma ut lite igen efter att ha varit sjuk i ungefär en vecka. 


Jag gör som sagt lite egna kläder till The Sims 4 men har nu även börjat göra wallpapers och jag är riktigt nöjd med mitt första wallpapers paket. Jag tänkte börja lägga upp vad jag har gjort på TSR men det får vänta ett tag till då jag tydligen behöver designa en förhandsvisning för allt... Efter ett x-antal försök så har jag för tillfället lagt det åt sidan och kommer eventuellt inte lägga upp något på TSR förs jag är klar med skolan för den här terminen (vilket blir nu i Maj tror jag?) men jag heter i alla fall captainTequilashot även där. På Spotify så kommer det att finnas en spellista så småningom med vad jag lyssnar på (inspireras av) när jag designar, det är samma spellista som jag lyssnar på när jag spelar The Sims 4. Om tid finns i sommar så kommer jag även att börja med YouTube, det är lite oklart för tillfället då jag ska börja jobba på fredag på cafét som jag har nämnt tidigare.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cassandra - 14 maj 2017 14:58

Nu är det bara två veckor kvar av skolan, sommarlov och sen ett år till. Efter det är jag klar och det känns otroligt skönt! Något som har börjat oroa mig nu dock är hur jag ska kunna ha en inkomst i sommar. Jag och Dennis letar efter lägenhet, han h...

Av Cassandra - 11 april 2017 13:43

Jag är otroligt lycklig att jag har en så underbar pojkvän, att jag inte behöver höra varje sekund hur mycket han älskar mig för det känner jag. Han utstrålar enormt mycket kärlek till mig och det gör mig så glad! Men så finns det såklart tillfällen ...

Av Cassandra - 7 april 2017 22:39

Idag så var jag iväg (med min pojkvän som bästa sällskap) på arbetsintervju på ett café lite norr om Stockholm, det gick bra! Redan i nästa vecka, eller eventuellt veckan efter det, så ska jag få prova ett par dagar för att se hur det känns. Efter ar...

Av Cassandra - 2 april 2017 22:29

Idag så fick jag ytterligare ett samtal angående jobb i Stockholm, det gjorde mig så glad! Det är totalt den 5:e jobbintervjun vilket var rätt så fascinerande då mitt lyckotal är 5. Jobbet är deltid på ett café och jag har redan stora förhoppningar! ...

Av Cassandra - 30 mars 2017 22:40

Jag har en stark känsla av att jag kommer bli sömnlös inatt, eller ha en större brist på sömn imorgon igen. Flera dagar i rad så har jag somnat tidigast kl 03, går upp vid kl 09 varje dag... Jag har även gått in i depression, jag får minst en panikån...

Skapa flashcards