captaintequilashot

Direktlänk till inlägg 28 mars 2017

Vad vill vi ha? Mer serier!

Av Cassandra - 28 mars 2017 21:18

Jag har tänkt lite och jag skriver nästan bara från mobilen så nu tar jag bort "skrivet från mobilen" och skriver bara. Idag har jag inte gjort något nödvändigt alls, tiden har känts långsam men ändå så har den gått fort. Rastlös och nedgrävd i min depression, ångestattacker och hjärnspöken... Det beskriver min vardag kanska bra just nu.

Som lite solsken på allt så såg jag att det kommer ut ett nytt paket till The Sims 4 imorgon och jag ser enormt mycket fram emot att testa det! Jag har redan kollat igenom massvis med videos på YouTube och utifrån vad jag har sett så verkar det absolut inte ovärt att införskaffa. Det första jag kommer göra när jag har köpt och installerat det är att göra en grupp med simmar. Vad för några och varför tänker jag inte tala om ännu, det återstår för er att se när jag är klar. Jag tänkte, som säkert i princip alla andra, bygga en bowlinghall först men jag har något mycket intressantare på gång, tycker jag.

När jag tänker efter så har jag faktiskt gjort lite saker idag, det kändes inte så först men det slog mig nu. Jag har studerat och kollat på serie... Okej, det kanske inte var några jätteroliga saker men jag har åtminstone inte legat i sängen och kollat i taket hela dagen. Vilken serie kollar jag på? Jag klassar mig själv som en "serie-junkie" men just nu så är jag väldigt insatt i The 100 och är snart klar med säsong 3. Jag började inte kolla på serien när den kom ut för jag kollar även på en hel del andra serier också; Pretty Little Liars, The Walking Dead, The Last Man on Earth, Legends of Tomorrow, Once Upon a Time, Lucifer... och det är bara några. Med andra ord så hade jag inte riktigt tid när den kom ut, så att säga. Jag har även kollat klart på många, men jag tror det blir enklare om jag gör ett separat inlägg med en lista på allt jag har sett och kollar på. Jag kommer inte ihåg alla jag har sett, men jag ska försöka och kommer hålla den uppdaterad samt lägga den i en egen kategori så den blir lätt att hitta om någon vill ha lite förslag eller så.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cassandra - 14 maj 2017 14:58

Nu är det bara två veckor kvar av skolan, sommarlov och sen ett år till. Efter det är jag klar och det känns otroligt skönt! Något som har börjat oroa mig nu dock är hur jag ska kunna ha en inkomst i sommar. Jag och Dennis letar efter lägenhet, han h...

Av Cassandra - 23 april 2017 15:39

Idag så har jag äntligen kommit ikapp i Matematik! Nu har jag bara ett par muntliga uppgifter i Svenska, en skriftlig och en muntlig i Naturkunskap samt fyra muntliga i Engelska men det kommer säkert gå både fortare och enklare än vad det känns som. ...

Av Cassandra - 11 april 2017 13:43

Jag är otroligt lycklig att jag har en så underbar pojkvän, att jag inte behöver höra varje sekund hur mycket han älskar mig för det känner jag. Han utstrålar enormt mycket kärlek till mig och det gör mig så glad! Men så finns det såklart tillfällen ...

Av Cassandra - 7 april 2017 22:39

Idag så var jag iväg (med min pojkvän som bästa sällskap) på arbetsintervju på ett café lite norr om Stockholm, det gick bra! Redan i nästa vecka, eller eventuellt veckan efter det, så ska jag få prova ett par dagar för att se hur det känns. Efter ar...

Av Cassandra - 2 april 2017 22:29

Idag så fick jag ytterligare ett samtal angående jobb i Stockholm, det gjorde mig så glad! Det är totalt den 5:e jobbintervjun vilket var rätt så fascinerande då mitt lyckotal är 5. Jobbet är deltid på ett café och jag har redan stora förhoppningar! ...

Ovido - Quiz & Flashcards