captaintequilashot

Alla inlägg den 7 mars 2017

Av Cassandra - 7 mars 2017 14:15

Jag har börjat kika lite på att skapa egna saker till The Sims 4 då jag ser mig själv som en perfektionist som ännu saknar mycket i spelet. Jag skulle inte kunna påstå att jag är nöjd med kläderna som finns att välja, tapeterna, möblerna... Så nu vill jag själv skapa och när jag har kommit igång med hur det fungerar i grunderna (kanske byta färger eller mönster på möbler eller kläder) så kommer jag även att slänga upp en sida där ni kan ladda ner allt. 


Idag så har jag sovit, jättemycket... Jag känner att jag skulle behöva ett deltidsjobb nu eller något, så jag kommer ut mer på dagtid då solen ännu är uppe och håller mig sysselsatt. För det mesta så sitter jag bara hemma, jag studerar på distans och ligger efter lite så jag har dock en del där att göra. Jag tänkte mest bara säga hej nu, så detta blev tyvärr inte längre än så här då jag ska göra lite skolarbeten och sedan fixa The Sims 4 Studio, wish me luck!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards