captaintequilashot

Direktlänk till inlägg 30 mars 2017

Min serielista.

Av Cassandra - 30 mars 2017 03:15

Så för att göra den här listan lite enklare att förstå så skriver jag serierna i bokstavsordning, och använder färger också. Havsblå serier är serier som jag har kollat klart på och som inte längre sänds. Orangea serier är serier som jag kollar på just nu, jag orkade dock inte ta reda på vilka som inte längre sänds respektive fortfarande sänds. Lila serier är serier som jag ska börja se när jag har kollat klart på några. Jag kommer självklart att uppdatera listan ifall jag kommer på fler som jag har sett eller glömt att fortsätta kolla på. Jag kommer även lägga till fler serier som dyker upp som jag är intresserad av att se. Observera också att jag inte vill ha några otrevliga kommentarer om att någon serie är ''sämst'' eller dylikt. Gärna inga otrevliga kommentarer alls, såklart.


- American Horror Story
- Andra Avenyn
- Blindspot
- Breaking Bad
- Californication
- Continuum
- Deadbeat
- Dollhouse
- Eyewitness
- Faking it
- Freaks A
nd Geeks

- Game of Thrones
- Gossip Girl
- House M.D
- It's Always Sunny in Philadelphia
- iZombie
- Legends of Tomorrow
- Limitless
- Lucifer
- My Mad Fat Diary
- Once Upon a Time
- Orange is The New Black
- Pretty Little Liars
- Reaper

- Rick And Morty
- Screa
m Queens
- Scream: The TV Series
- Sense8
- Sex & Drugs & Rock & Roll
- Sex And The City
- Shameless [ US ]
- South Park
- Stranger Things
- The Carrie Diaries
- The Ex You Can't Escape
- The Handmaid's Tale
- The Last Ma
n on Earth

- The Magicians

- The Man in The High Castle
- The Walking Dead
- The Whispers
- The 100
- T
ru Calling

- Westworld

- Younger

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cassandra - 14 maj 2017 14:58

Nu är det bara två veckor kvar av skolan, sommarlov och sen ett år till. Efter det är jag klar och det känns otroligt skönt! Något som har börjat oroa mig nu dock är hur jag ska kunna ha en inkomst i sommar. Jag och Dennis letar efter lägenhet, han h...

Av Cassandra - 23 april 2017 15:39

Idag så har jag äntligen kommit ikapp i Matematik! Nu har jag bara ett par muntliga uppgifter i Svenska, en skriftlig och en muntlig i Naturkunskap samt fyra muntliga i Engelska men det kommer säkert gå både fortare och enklare än vad det känns som. ...

Av Cassandra - 11 april 2017 13:43

Jag är otroligt lycklig att jag har en så underbar pojkvän, att jag inte behöver höra varje sekund hur mycket han älskar mig för det känner jag. Han utstrålar enormt mycket kärlek till mig och det gör mig så glad! Men så finns det såklart tillfällen ...

Av Cassandra - 7 april 2017 22:39

Idag så var jag iväg (med min pojkvän som bästa sällskap) på arbetsintervju på ett café lite norr om Stockholm, det gick bra! Redan i nästa vecka, eller eventuellt veckan efter det, så ska jag få prova ett par dagar för att se hur det känns. Efter ar...

Av Cassandra - 2 april 2017 22:29

Idag så fick jag ytterligare ett samtal angående jobb i Stockholm, det gjorde mig så glad! Det är totalt den 5:e jobbintervjun vilket var rätt så fascinerande då mitt lyckotal är 5. Jobbet är deltid på ett café och jag har redan stora förhoppningar! ...

Ovido - Quiz & Flashcards