captaintequilashot

Alla inlägg den 12 mars 2017

Av Cassandra - 12 mars 2017 18:28

Nu så har jag fixat så att ni kan få en liten tjuvkik på vad jag gör i The Sims 4 Studio, det här är en av tröjorna ur ett paket som jag redan är klar med. Jag kallar den här designen för CTS Long Sleeves Butterfly (CTS = CaptainTequilashot, mitt creator name) så den är enkel att hitta senare när den kommer finnas tillgänglig för nedladdning. Eftersom den gula blev min favorit så blev det den ni får se. Observera att frisyren samt hårfärgen (även läppstiftet, huden och hudtonen) inte finns tillgängligt i The Sims 4, det är mods som jag laddade ner från https://www.thesimsresource.com/Har ni förslag på design eller färger som saknas på diverse kläder i The Sims 4 så får ni gärna säga till så kan jag se om jag kan fixa det. 

 

  

OBS: Det blåa som syns på högra ärmen är en fjäril. 


Av Cassandra - 12 mars 2017 15:06

Nu så har jag äntligen kommit igång med The Sims 4 Studio. Jag tycker fortfarande att en del saker är rätt svåra att ändra, men jag har börjat med några kläder i alla fall. När jag har skapat några paket så kommer jag att lägga upp dom så att andra kan ladda ner dom, men än så länge så har jag bara skapat fyra paket och jag tänkte eventuellt skapa minst tio stycken innan dess. Jag kommer att lägga upp lite bilder inom kort på vad jag har gjort, men även angånde det så kommer jag att avvakta tills jag har skapat lite mer. Det var i stort sätt allt jag hade att skriva för nu, trevlig söndag!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards